Så jäkla trött!

Men självklart kan jag inte sova på grund av den här eviga förbannade hostan. :-(

Och inget går det på dumburken, inte som är värt att titta på i alla fall.
Så har istället skickat en förfrågan om att få nytt recept på min astmamedicin då jag bara har typ 15-20 doser kvar. *panik*
Annars känner jag bara hur ögonen grusar och att jag är uttråkad då det inte direkt finns något att göra när klockan är 1.45 en söndags natt. :-/
Hoppas verkligen min läkare är frisk snart så jag kanske kan få en tid för att kolla upp hostan. Nu har jag ju ändå hostat i ca 10 veckor...först 3 sen en paus på två innan jag sen dess hostat konstant utan någon förbättring. *suck*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nä...försöka sluta de bruna och hoppas att jag kan somna innan jag blir övertrött och fruktansvärt irriterad! 
☆★☆★☆★☆Natti Natti☆★☆★☆★☆

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback