Sovdags!

Då var denna dagen över. Och trots den slitsamma arbetsdagen och plockandet hemma så känns det bra!

Har ju trots allt gjort en del med arbete, små plock hemma, postat viktiga brev, pratat med morfar och umgåtts med barnen! ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Älsklingen ringde från jobbet förut för att fråga hur dagen varit. Kändes så skönt att höra hans röst då jag saknar honom! ♥
Sågs knappt alls i helgen och idag missade vi varandra helt då han sov när jag gick upp och åkte till jobbet. Och när jag kom hem hade han åkt till jobbet plus att jag sover när han kommer hem inatt. :-/
♥Love you darling! ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Men Malin hjälpte till att förgylla denna dagen och kvällen då denna måndag avslutades med tjejkväll. Den har varit efterlängtad om jag ska vara helt ärlig! ;-)
Men nu är vi igång och vill gärna komma framåt så kör en kväll till på onsdag med två nya avsnitt av vår älskade, udda serie "American Horror Story"! :-D
Nu har vi i alla fall äntligen kommit in på säsong 3, så längtar med spänning efter att se nya avsnitt.
Men nu ropar sängen på mig och ögonen känns extremt grusiga så dags att sova! Och detta tackar jag inte nej till då hela kroppen och själen "skriker" efter sömn.
Så lika bra att passa på då klockan snart ringer igen. :-P
Så mina kära läsare, sov gott så hörs vi mer imorgon! *ZzzzZzzzz*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback