Stressig morgon.

Försov mig så tack gode gud att Theodor är så gullig och tog upp tjejerna! ♥

Hade även missat att kolla Emilias mapp efter lappar så missade ju utvecklingssamtalet nu på morgonen. Så gissa om jag blev förvånad när läraren ringde och "efterlyste" oss. *skäms*
Men men...nu är barnen på väg till skolan, ny tid bokad för utvecklingssamtal ocj ett samtal med min handläggare avklarat!
Så nu få i mig mitt kaffe i väntan på att telefontiden ska börja hos min läkare och sen ska ja ringa, ringa, ringa och hoppas att jag kommer fram på den där ynka timmen de har!
Sen ska jag försöka ta mig i kragen och fixa lite här hemma. Snart är November "slut" och jag behöver plocka och påbörja min årliga julstädning så man sen kan pynta till 1:a advent! *längtar så*
Har även en del små pyssel kvar att fixa med inför jul och julpyntandet. Men allt kommer jag säkert få gjort och med gott om tid. *optimist ja*
Önskar er alla en bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback