Tomt!

Då har David åkt tillbaka efter att umgåtts med en kompis och blivit firad med paket och tårta.

Han är nöjd med sina presenter trots att de var få. Men det var heller inga billiga så. ;-)
Han fick den nyaste Resident Evil filmen, ett, rejält grovt, pansararmband i silver, en bärbar dator och så fick han tavlan jag gjorde i morse. ♥
Så nu har vi även ätit middag. Idag blev det köttfärssås med majs och bacon i som serverades med tagliatelle. *slurp*
Maken har åkt till en kompis och själv försöker jag fixa med mina inköpta blommor, lite mer julpynt och så får jag noglov att fylla diskmaskinen och sätta igång den innan köksbänkarna drunknar efter dagens besök. ;-)
Sen vet jag inte vad man ska hitta på. Vill ha lite lugn och ro men mina döttrar är höga på socker och är mer uppe i taket än med båda fötterna på jorden just nu. 
Så längtar lite lätt tills de går och lägger sig. :-P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback