Trist.

Som vanligt bara jag vaken. För som vanligt kan jag inte sova. :-(

Har nu varit uppe i över en timme och det enda jag vill göra är att pyssla. Är så rastlös samtidigt som man fortfarande är väldigt orkeslös men vem pallar att bara ligga på soffan hela dagarna när man är van att ha fullt upp? Inte jag i alla fall! :-P
Men men....vi får se vad dagen har att erbjuda sen. Lite tidigt att börja föra väsen och pyssla nu när alla andra fortfarande sover. Plus att jag inte har det jag skulle behöva. Vill ha notpapper...så får bog leta på nätet för att se om jag kan hitta något lämpligt för utskrift! :-D *hoppas, hoppas*
Men tills vidare leker jag med mobilen. Letar inspiration och planerar. Mellan varven spelar jag lite.
Men nu börjar sugen dra ihop sig enormt så snart dags för morgon kaffe!  :-D
Det ska bli gott!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback