Trött jag blir!

Somna om..vad är det?

Kan fortfarande inte sova, efter ca 20min gav jag upp och insåg att det är dött lopp.
Så pysslade lite mer. Nu gjorde jag en tavla till äldsta sonen. Jag har suttit i många veckor och funderat på hur jag ska göra den.
Ville få med hans namn men samtidigt att den skulle vara annorlunda jämfört med hans brors som jag gjorde förra året.
Tycker jag lyckades rätt bra. Då det är som det är i dagsläget med honom så kände jag att han behöver något som kan ge honom ett mer positivt tänkande. ♥
●D =dyrgrip
●A =artistisk
●V =viktig
●I =intelligent
●D -dramatisk
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Måste bara slänga på färg sen så allt syns bättre!  Sen ska den torka så jag hinner slå in den innan han kommer idag. ♥
Så en liten extra present som förhoppningsvis lyser upp hans vardag med vetenskapen om att jag älskar honom oavsett vad och för alltid! Och att jag alltid finns här för honom och alltid kommer att kämpa för honom och vad som är bäst för honom! ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu kom tjejerna upp...sååå tidigt...ops! Klockan är visst närmare 7.30. :-P
Jag förlorade mig visst lite i mitt pysslande!  ;-)
Hör även att maken är vaken nu...och duschar. Så snart kan jag börja städa med andra ord. För det varken hann jag eller hade ork kvar till igår! 
Så det får bli morgonens sysselsättning; damma, rengöra badrummet, rengöra duschrummet, dammsuga och skura.
Sen får det bli frukost innan vi måste åka och veckohandla samt låta barnen köpa lördagsgodis! *mumma*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback