Urk.

Hemkommen från jobbet och mår verkligen inget vidare.  Har svinont i nacke och axlar, har skallebank som vägrar ge med sig. Kul när den sitter i hela jäkla dagen. *not*

Och mitt i detta har jag fått svin ont i halsen. Känns svullet, irriterat och gör jätte ont när jag sväljer. :-/
Jag vill inte bli sjuk igen...även om jag inte blev riktigt frisk innan jag återvände till jobbet...men har ingen större kust att bli hemma igen. :-(
Men trots detta har arvetsdagen gått helt okey, känts lite längre än normalt mdn överlevde det med...kan jag nog tacka min envishet för! :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Men nu blir det väldigt låga knop resten av dagen/kvällen och tänker spendera större delen av tiden på ryggläge i soffan och göra så llite det bara går!
Och hoppas jag mår bättre imorgon för då har vi äntligen möte med min lärare så jag kan börja beta av uppgifterna i pärmen jag med! :-D
Så måste stå ut en dag till så snälla låt mig inte vara sämre imorgon för då kommer dagen bli extremt lång.  :-(
Hur har er dag varit hittills då? Har ni gjort något roligt ni vill dela med er av? Eller kanske bara fortsätta vara tysta? :-P

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Kul å träffa dig. Synd vi ej han prata längre! Men du får krya på dig

Svar: tackar :-)
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback