Välkommen...

....tillbaka jäkla vaken natt! *suck*

Kan åter igen inte sova och ännu en gång har jag ingenting att göra. :-(
Men får nog lov att sätta mig och planera det där med julklapparna! 
Har en massa anteckningar till höger och vänster. Men absolut ingen ordning så innan jag börjar slå in de till barnen måste jag renskriva och få klart planeringen.
Och nu sover ju hela familjen så då är det ju inga problem att sitta och skriva lite. Finns i alla fall ingen risk att se råkar läsa något som de inte ska. ♥
♥♥♥Mina nyfikna älskade ungar! ♥♥♥
Ja...jag ska nog göra det. Så säger God Natt igen...för hoppas verkligen jag somnar snart igen så det inte blir några fler inlägg! :-:-P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback