Vilodag!

God morgon allihopa! 

Söndagen är här och idag ska jag lätt vara hemma och bara ta det lugnt, förutom matlagning, fika och bebisgosande då...fast i min värld är det att ta det lugnt!  :-D
Morgonen har hittils varit lugn, hela timmen jag redan har varit vaken, tillsammans med mina tjejer. 
Dock började den med en väldigt ledsen Juliette som kom upp med stora tårar rullandes nerför kinderna. Hennes pojkvän gjorde precis slut med henne. Mammas stacksrs tjej. ♥♥♥
Men hon var lite gladare och mådde lite bättre efter lite kramkalas, tröstande och påsen från Ullared som var till bara henne. ♥
Så två nöjda tjejer med lite nya kläder, jätte roliga adventskalendrar (enligt dem själva) och garn! ♥
Theodor blev lika nöjd inatt,när jag kom hem, över sina kläder. ♥
Och maken är nöjd han med så detta innebär att jag gjort bra ifrån mig! ;-)
Mest glada är barnen över kläderna och sällskapsspelen. Maken verkar mest nöjd lver den nya micron, trots att han inte provat den än. :-P
Själv är jag nöjd med allt! Mina kläder, nya köksprylar, lite skönhetsprodukter till familjen och micron men framför allt min älskade familj! ♥
Nu längtar jag tills jag har tid över för att börja slå in alla julklappar, för jösses vad det väller i sovrummet nu. Och med mina nyfikna barn får jag nog snart lov att låsa sovrumsdörren så de inte får för sig att tjuvkika! :-P
Nä då! De är så duktiga på att låta bli trots att de är barn och väldigt nyfikna sådana! ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Har precis druckit en mugg kaffe som Juliette var super gullig och gjorde ordning åt mig så nu ska jag ta en till och sitta med den en stund, lyssna till tjejernas småprat och spela lite C.S.I på mobilen och bara njuta av tillvaron!  ♥
Så önskar er alla en bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback