Äntligen på väg hem!

Den här dagen har varit extremt lång! Jobbet har gått trögt, varit lite extra svårt då handleden gör så förbannat ont när jag lyfter eller vrider i vissa vinklar. :'(
Men men...banne den som ger sig. Ett plus är väl att chefen tyckte jag var stark som kom till jobbet ändå. Många hade tydligen sjukskrivit sig. Men inte jag inte. Ska som vanligt puscha det där lilla extra vare sig jag borde eller inte. ;-)
Men men...nu får den vila ett par timmar innan det är dags igen!
Ska i alla fall bli riktigt skönt att komma hem, även om det typ är äta som gäller och sen typ raka spåret i säng. Väckarklockan ringer ju trots allt om ca 9 timmar igen!
Hur har er dag varit då? Lika dlitsam som min?
Själv är jag ap trött och längtar efter att få krypa ner i sängen och sova, sova, sova!

☆★☆★☆★Natti Natti☆★☆★☆★

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback