Best Birthday Gift...

...EVER!!!

Ja...det var vad Theodor utbrast när han läste kortet från Claes och Sandra! 
Eller ja...först var han chockad och gapade med öppen mun och han tappade verkligen talförmågan...ja ni läste rätt! Theodor kunde inte prata alls...han bara gapade med stora ögon och var helt stum! :-D ♥
Kan ju tillägga att jag faktiskt ALDRIG har sett honom så chockad eller stum någonsin! :-P
Först öppnade han dock ett litet platt paket som innehöll fyrklöver choklad (norskt), och enligt honom kunde inget slå den presenten...men de orden fick han äta upp!
I kortet stod det nämligen:
"Det blir en lite annorlunda födelsedagspresent i år, den består av 2 delar.
Del 1, är mer en fråga. Vi skulle vilja att du blir fadder (gudfar) till Rebecca. Du kommer ha god hjälp, dels av Sandras bästa kompis Anna och dels av...din mor, om ni båda vill?
Du är en av dom viktigaste personerna i mitt liv och du kommer alltid vara min "extra unge".
Det skulle göra oss så glada om du vill finnas här för vår dotter på det här sättet.
Del 2 är på baksidan, en liten hjälp när du ska ringa och fråga hur det är med ditt gudbarn."
Ja! Ni läste rätt! Min älskade son, på "bara" 13år ska bli gudfar! ♥
Och fick god norsk choklad och självklart påladdning till mobilen då! ;-)
Tror ni jag fattade vinken angående god hjälp från hans mor???
Nope!!! Jag tog det som att jag kommer finnas till hands och hjälpa till när han passar sitt gudbarn eller har frågor om fadderskapet, eller annat som kan komma upp efter vägen.
Så Claes tog mig åt sidan och frågade:
"-Vad är ditt svar?
Jag:
-På vaddå??
Han svarar:
-Gudmor?
-Hahahaha...självklart!"
Ja...så där är berättelsen om hur jag blev gudmor till ännu en liten stjärna som kommit till vår värld! ♥
Jupp! Det var den saken som jag skulle berätta men som jag först glömde och sen varken hunnit eller orkat (emellanåt). Men som jag lovade så kom det ut i bloggen under dagen så hoppas ni tyckte detta var ett trevligt inlägg som väcker många varma känslor! ♥
Oavsett vad så gör det det för oss!♥
Så Claes och Sandra! Tack för att vi får äran att vara med på det här viset för er lilla ängel! Vi älskar er alla massor och ser verkligen fram emot att vara med i ert liv och framför allt i Rebeccas liv och uppväxt! ♥
Så underbart att ha en liten  fadder prinsessa att "skämma" bort tillsammans med mina fadder prinsar!
Så istället för mina egna fyra underbara huliganer så har jag nu tre extra små sötnosar, totalt 7 huliganer, att dela min kärlek med! ♥

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback