Bus eller godis?

Arbetsdagen är över. Var en riktigt bra dag trots bristen på kassa tid, men fick listor med mig hem så jag kan börja träna på alla koder till frukt och grönt.  Även om en del sitter lite i alla fall så skadar det inte att kunna plugga lite. ;-)

Direkt efter jobbet veckohandlade jag..orkade för en gångs skull inte åka till Ica så fick bli på jobbet så fick maken helt enkelt hämta mig senare. ♥
Och nu försöker jag få klart allt här hemma. Maten är i alla fall in plockad på sin plats och barnen är utklädda, sminkade och på språng för lite halloweenbus! ♥
Visst är de fina? Eller skrämmande? 
Nja...har allt gjort bättre...men svårt när jag inte hade riktigt teatersmink hemma....så DET är något jag ska investera i till kommande år! ;-)
Jaja...barnen gick precis och maken äter en semla och själv måste jag dra mig in i duschen mm nu innan svärmor kommer  för nu bär det snart av till Edsvalla för lite sömn innan bilen åker 4.00 imorgon till ULLARED!!! :-D
Men först MÅSTE jag få i mig lite mer kaffe så jag varvar ner lite.  
Måste nog låta stressen rinna av mig så jag verkligen har ett tomt huvud innan jag plockar ihop mig själv och mina grejor...det lilla jag ska ha med mig! ;-)
Så ifall jag inte skriver mer idag så önskar jag er alla en underbar fredagskväll med vad än den har att erbjuda! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback