Firas!

God morgon!

Igår gick det i ett med veckohandling, matlagning, plockning hemma ich fyllning av tårta!
På kvällen hade Theodor några kompisar här på tv-spel och pizzakväll!
Vi andra hade fredagamys med filmen "Maleficent". Riktigt bra film! :-)
Sen skulle vi lägga oss med fastnade på youtube med maken för en massa musikvideos och andra roliga saker. Så nu är jag sååå sugen på att lyssna på gamla hederliga låtar ett tag så nåste kolla sen om jag har något kvar eller om jag måste fixa spellistor på mobilen! :-D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Morgonen hittills har jag spenderat med att vakna till ordentligt,  dricka kaffe, spela på mobilen och plocka ögonbrynen. 
Men snart ska jag ta och täcka samt dekorera tårtan till födelsedagsfikat i eftermiddag.
Sen måste det bli frukost så vi blir klara innan det är dags att hämta stora sonen vid bussen!
Hur hade ni det igår då? Några roliga händelser eller så?
Hoppas ni får en riktigr bra lördag!  :-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback