Fredag och HELG!

Då var sista arbetsdagen för denna veckan gjord, vi har veckohandlat och det fick bli pizza till kvällsmat. Orkade inte laga mat och det är ju trots allt fredag och helg så lite lyx är vi alla värda! ♥
Juliette har två kompisar här, en av dem ska sova över inatt och den andra kanske imorgon, så massa tjejigt fnitter på nedervåningen. :-D
Emilia gör sig klar för att ha mys i sitt rum och själv sitter jag i köket och skriver här innan jag ska kolla veckodagboken från skolan och sen försöka ha en konversation med maken, som man inte sett knappt något sen i söndags. *Miss him* ♥
Men mest längtar jag till kvällen, sängen och att sova riktigt mycket!
Imorgon behöver jag mina nya krafter inför en ny simträning, paketinslagning och lilltjejen som ska på kalas! *härligt*
Hoppas ni alla haft en bra dag och jag önskar er en super bra fredags kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback