Fredagsmorgon...

...och sista dagen denna veckan. Men inget jobb idag heller.
Längtar faktiskt tillbaka till jobbet nu och hoppas att inte jag själv blir sjukare innan måndagen! :-(
Hoppas ni andra håller er friska och riktigt krya! :-)

Igår började jag outsa fönstrena...vilket innebär att jag tillslut valde att göra det själv. Så idag får jag ringa företaget och säga att de inte behöver komma till oss på måndag!
Plus att jag idag ska putsa klart de sista fönstrena så jag kan ställa iordning allt i vardagsrummet igen! :-)
Annars blir det en rätt lugn dag med städning här hemma, förbereda och baka inför morgondagens middag med vänner, hämta paket och ta ut pengar åt en väninna och självklart fixa lite lunch, vad vi nu ska hitta på att äta idag!?
Ev. en tur till systembolaget också. Men får se om vi åker tillsammans eller om jag skickar iväg maken ensam!
Vad ska ni göra idag då?
Nu får de bli lite morgonkaffe för mig medans jag väntar på att stora tjejen ska bli klar för skolan så jag kan få lite axel massage! ♥
Det där hemmagjorda presentkortet var en toppen present! ♥


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback