God Morgon!

Har sovit sååå gott hela natten så vaknade imorse och känner mig faktiskt utvilad! *skönt*
Så sitter nu med min kaffe kopp och njuter av denna lugna morgon!

De stora barnen gör sig klara för skolan och den lilla sjuklingen sover fortfarande, vilket innebär att febern antagligen tar ut sin rätt på henne då hon aldrig annars brukar sova så här länge. ♥
Men hoppas hon är feberfri i dag så hon kan gå tillbaka till skolan imorgon, hon tycker verkligen inte det är kul att vara hemma och sjuk. *mammas lilla hjärta*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vet inte riktigt vad vi ska spendera dagen med, ska väl komma arbetare och kolla över våra våtutrymmen för att se om en renovering är på sin plats. Jag hoppas de tar beslutet att badrummet behöver renoveras då grannarna har mögel i sitt i väggen (som angränsar till vårt) plus att det inte finns en enda hel sak i det. Egentligen inget helt i duschen heller...men det är någorlunda fräscht! *hoppas*
Annars blir det en lugn dag med lite tvätt och så ska jag göra lilltjejen extra glad genom att laga köttfärssås med spagetti till lunch! ♥
Hoopas även hon mår lite bättre och att vi får vettigt väder så kanske man kan gå en liten promenad sen eller liknande. Frisk luft har ingen dött av! ;-)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback