◀▶God Morgon◀▶

Sovit gott?
Det har jag...som en klubbad säl! Var så trött igår att jag somnade redan vid 21.30 och vaknade bara 5min innan klockan ringde! :-D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mindre roligt var det att komma in på FB för att se länken från Aftonbladet angående dubbeldragningar, så var ju tvungen att kolla mitt konto. ..och självklart har de dubbeldragit alla köp som gjorts under helgen! :-(
Känns inget vidare att vakna till ett tomt konto om jag ska vara helt ärlig. Så jag hoppas verkligen att informationen på deras hemsida stämmer; att allt ska vara åtgärdat och alla ska ha sina pengar tillbaka under morgonen! *hoppas*

Jaja...oavsett så finns det inte mycket jag kan göra åt saken just nu så lika bra att lägga det bakom sig och ta itu med morgonen!
Har redan klätt på mig, fixat håret och gjort en sallad, så mina matkpfor är klara. Så sitter just nu med min kaffemugg i väntan på att lilltjejen ska komma upp så vi kan äta frukost tillsammans innan det är dags att åka till praktiken för att slita ruktigt ordentligt! ;-)
I eftermiddag blir det att hjälpa lilltjejen att slå in paket och fika med Malin. :-)
Utöver detta blir det lugnt för att samla kraft inför morgondagens 12-timmars pass. :-P
◀▶Önskar Er Alla En Super Dag◀▶

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

Hoppas pengarna dyker upp under dagen ;( Kram

Svar: Det gjorde de :-D Kram
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback