Härligt lugn söndag!

Har spenderat större delen av dagen i soffan, bortsett från när jag lagat mat och fixat med disken. ;-)
Idag blev det fiskpinnar med potatis. Till maken blev det remouladsås medans jag och Juliette åt stuvaf spenat till! Som jag lyckades med gör första gången på evigheter! :-D

Sen har tiden i soffan spenderats med lite "Fångarna På Fortet" och "The Big Bang Theory". *sweet*
Har varit riktigt skönt med all vilo tid och kunnat halvslumra till och från. Måste erkänna att det var välbehövligt för min del! :-)
Nu planerar jag veckans alla måsten samt försöker planera in något roligt nästa helg! *set jag fram emot*
Hur har er söndag varit då? Haft det lika lugnt och skönt som mig eller? ;-)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback