Hemma!

Då var ännu en arbetsdag över och jag fick ta en sväng förbi apoteket för inköp av ett test samt medicin och sen hem för att fixa disken och plocka lite här hemma i väntan på testet.

Tyvärr visade inte testet vad jag (nästan) hoppades på så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra!?! :'(
Detta hade jag inte riktigt väntat mig och nu måste jag försöka luska ut hur jag ska gå vidare för att det ska bli så bra som möjligt...
Men men...detta får jag fundera på imorgon när jag rringer mitt samtal! :-)
Nog om detta! Det gick i alla fall någorlunda bra på jobbet trots väldigt jobbiga magsmärtor.  Men tack och lov så tog panodil bort de värsta topparna så jag kunde vara kvar hela dagen i alla fall! :-D
Blev inget sitta i kassan idag, lite tråkigt tycker jag, MEN en fågel viska något om att jag och den andra praktikanten skulle dela på kassan imorgon...då 12 timmar är väldiht lång tid att sitta i bara kassan. Dock skulle jag lätt vilja testa ett sådant pass i kassan! :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
En glad nyhet: Jag vann gratis busskort i 14 dagar av värmlandstrafiken! Detta tyckte jag var riktigt roligt då jag faktiskt trodde maken hade större chans som åker bil varje dag. Men de kanske inte är klara med alla besked ännu så han kanske får ett han med. ..om vi har lite extra tur! ;-)
Men oavsett vad så är jag riktigr böjd att vi vann ett i alla fall! :-D
En rolig nyhet: Jag lyckades få maken lite smått illamående! *moahahaha*
För ca 3 veckor sen lyckades jag skära mig i fingret, på jobbet, på antingen kniven eller en kartong. Detta skärsår slutade med en infwktion som tillslut gjorde väldigt ont då jag inte lyckades tömma den på varet. :-(
Sen blev fingertoppen stenhård och jag hade direkt ingen känsel där!
Men i måndags, helt plötsligt, på jobbet så fastnade jag i en kant med fingertoppen och vips så blev det hål och det var riktigt mycket hud som var död. Sen dess har jag gått med plåster, som ramlade av först nu, och då bad jag maken klippa bort den döfa huden med vår lilla nagelsax...behöver jag påpeka att detta gjorde honom illa till mods med många olika ansiktsuttryck som visade hur äcklad han var!? :-D :-P ;-)
Hahaha....det ska väl inte vara i nöd och lust för ingenting! ? :-P *moahaha*
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Och nu...ja nu sitter jag här och väntar på svar från Malin på mitt sms om kaffe. Men har snart gått en timme så misstänker att det inte blir något så antingen får jag dricka ensam eller så får det helt enkelt vara...å se där....när man "pratar" om det så tittar det fram...blir inget kaffesällskap idag! :-(
Jaja...det kommer fler dagar. Så istället lägger jag mig på soffan en stund för att se om magvärken har vett nog att släppa lite! *hoppas det*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback