Huvudvärk...

...är vad jag har just nu. Och inte blir det bättre av att "små" ungarba gapar, skriker och river rummet intill heller. :-(
Men men...de har fått varning så skärper de sig inte får kompisen gå hem!
Håller på och försöker plocka lite här hemma trots att huvudet värker men just nu går det lite trögt.
Tror dock mest det beror på att jag var inställd på att plantera lite...men när Juliette var gullig och hämta jorden i förrådet (som jag trodde vi hade) så fick jag snabbt se att det var gräs gödsel...*hahaha*
Så kan det gå när man inte kollar ordentligt! ;-)
Men tack care en jätte snäll granne så kan jag plantera om ca en timme i alla fall! :-D
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Jaja..nog om detta! Idag gick det bra på praktiken. Allt flöt på fint trots halv frösna fingrar (då jag fick plocka i frysdiskarna). Och blev lite övertid då chefen fick dra till kassan lite akut och vi fick leverans av en massa varor som jag då fick ta emot. *var kul*
Besöket på polishuset verkar också ha gått bra. Vi får nu bara vänta på besked för vad som händer härnäst! :-)
★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Enda nackdelen på hela dagen car att fritids åter igen skickade hem Emilia redan 16.30 trots att hon har schema fram till 17. Och även idag hade jag ju självklart inte hunnit hem. *suck*
Så har försökt att få tag på dem för att fråga vad detta beror på...men självklart svarar de inte när man ringer. Så imorgon bitti hoooas jag de är på plats och svarar innan jag drar till praktiken. Annars blir jag nästan tvungen att be om att få sluta 10min tidigare så jag hinner till skolan innan de skickar hem henne imorgon igen! *morr*
Sådana där saker gör mig fruktansvärt irriterad!!! Och jag anser att det faktiskt inte får gå till på det viset!
★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Jaja...bara att ta ett djupt andetag och försöka fortsätta här hemma nu. Ska få barnen att städa efter sig också innan de smiter iväg...igen.
Hoppas ni alla haft en riktigt bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback