Idag är mitt namn...

...Trötter. ;-)
Sov oroligt inatt. Men har sovit bra med timmar då jag somnade vid 23 och vaknade först vid 7.30. :-D
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Älsklingen är iväg och kör på en kompis så själv har jag tömt diskmaskinen, tagit fram till dagens middag och nu dricker jag kaffe och försöker få kroppen att vakna till. Eller speciellt höger hand. Fingrarna är helt svullna och har stickningar i dem samt väldigt lite känsel. :-/
En obehaglig känsla men går väl förhoppningsvis över.
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Oavsett så är det helg och man är ledig, vilket känns otroligt skönt!
Så om lite mer än en timme ska jag ta bussen till Sundsta för att simma några längder med svärmor.
Sen när jag kommer hem ska jag vara barnvakt åt underbara lilla Rebecca. Ska med andra ord få snosa massor av bebis! :-D *me like* ♥♥♥
Sen ska dotterns hår slingas och vi behöver åka och handla samt fixa lite andra små ärenden på typ Biltema, Elgiganten och Skopunkten. Kanske en sväng till Ikea med...men får se vad vi orkar och hinner med idag. :-P
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Nu kom älsklingen min tillbaka så dags att försöka fixa lite frukost och börja tvätta lite av dotterns kläder innan jag ska iväg.
Så ha en fin fin dag allihopa! ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback