Lång dag!

Men samtidigt väldigt lugn.
I förmiddags aätog jag och lilltjejen en promenad i det fina höstvädret. Vi gick till svärmor för att få oss lite fika.
Tyvärr gjorde inte frisk luft dottern något piggare, snarare tvärtom. :-/
På vägen hem gick vi till apoteket för att köpa bafucin till maken, som precis messat om att han har jätte ont i halsen.
Resten av dagen tillbringade vibdagen med matlagning, disk, sopor, tvätt och slappa på soffan.
När maken kom hem från jobbet tog jsg en cykeltur till konsum för att handla samt hämta paket, cyklade en omväg hem förbi pressbyrån för att hämta ut ett paket till. Många julklappar och presenter börjar "ramla in" nu. :-P
Kvällen har gått åt till att praktiskt taget tömma stora dotterns rum inför det kommande fönsterbytet samt ta hand om min lilla sjukling och nu även maken som är dålig. :-(
På dessa två har fortfarande stora dottern lite små problem med magen sen söndag-måndag och sonen har huvudvärk. Börjar känna mig mindre kry själv också så vi får se vart detta slutar...hela familjen ligger väl sjuka snart. :-/
Nä! Alla sover här hemma så dags för mig att försöka med samma sak!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback