Måndag...

...och jag börjar bli redo för jobb. Så redo man kan bli med trånga luftrör, snorig näsa och ihållande hosta...men men...måste ge det en chans i alla fall. I värsta fall får väl chefen skicka hem mig. ;-)

Det enda som återstår nu är att få lilltjejen klar för fritids så under tiden petar jag i mig lite frukost trots avsaknaden av hunger. Men äta måste jag både för att få energi och slippa bli yr så bara att tugga och svälja! :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja...igår så blev det färgning av håret trots brist av ork. Kände att jag lika gärna kan göra det då jag var tvungen att invänta sonen.
Blev rätt okey. Lite mörkare än jag hoppats på, men det gör inget. Det känns i alla fall som en passande färg för hösten!  :-D
Nu är i alla fall lilltjejen klar och min frukost är väl snart uppäten. Så då är det snatt dags att borsta tänderna och packa det sista för att dra oss. Måste skriva lapp till barnen också! *note-to-myself*
Så önskar er alla en bra måndag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback