Överraskning!

Precis hemkommen från konsum. Cyklade dit för att köpa citronte, honung och lingonsylt. Men kom hem med en liten överraskning till min sjuka lilltjej. ♥

Vad är bättre än en serietidning med pyssel i, leksakshäst (som hon samlar på) och en ny film när man har feber och börjar bli uttråkad? *inget*
Hon blev så glad så nu har hon nog att göra en liten stund i alla fall! ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Själv väntar jag på att äggen ska koka klart så jag får äta frukost. Börjar faktiskt bli riktigt hungrig nu så det ska bli gott! :-)
Sen blir det att ta itu med lite tcätt och några fönster innan jag ska läsa serietidningen tillsammans med lilltjejen. ♥
Det blir mysigt!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen är det bog dags för lunch. Och idag serveras det blodpudding!

Det ska bli riktigt gott med lite lingonsylt till, speciellt nu då det var fruktansvärt länge sen vi åt detta! *slurp*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Men nu blir det frukost! Ha det fint så hörs vi sen!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback