Så härligt!

Kriget fixat så vi kom iväg som vi skulle!
Och vi var alla nöjda med våra bioval. De var riktigt bra så vi kan lätt rekommendera "Draktränaren 2" och "Pojken med guldbyxorna"!
Efter var vi in på skoounkten för inköo av nya skor till Emilia, då hennes var helt trasiga fram vid tårna. Hon valde dessa:

Sen fick Theodor nya då han lyckats få hål i sulan på alla dina skor. Och han valde något som liknar dessa:

Utöver skorna köpte jag även en julklapp till på samma affär. Men den avslöjar jag inte. ;-)
Sen var vi in på Clas Ohlson och köote nya taklampor till hallen nere. Så snart ska jag sätta mig och koppla ihop dem! :-)
Äntligen har jag mina "klotisar". Då nu hoppas jag bara det blir så bra som jag tror! :-P

På väg till bilen fick jag en dumping och insåg att jag behövde äta. Så in på McDobalds för en liten cheeseburgare till oss alla innan vi åkte till Ikea för att byta glasen som makrn köpte fel! :-)
Och nu är vi hemma. Så ska fixa med mina taklampor och sen blir det qtt förbereda det sista på dagens middag...tandori kyckling med ris! *mumma*
Så jag hoppas ni alla haft en lika bra dag som oss!?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback