Sega dagar!

Ja nu var det ett par dagar sen jag skrev. Men har inte haft någon större ork över då den mesta tiden av dagarna gått åt till att hosta, snora, hosta lite till, snyta mig, hosta mer och typ bo i soffan.

Inte ofta jag blir smittad när någon i familjen blir sjuk, men den här gången slapp jag inte undan. :-/
Men men...jag har i alla fall hunnit se ikapp det jag missat i Greys Anatomy så ikväll såg jag det på tv igen för första gången på nästan 1, 5 säsong! ;-)
Jag har även hunnit spendera massor av tid på nätet och hittat en del julklappar samt drömt mig bort till biosalongen!
För de kommande 4 månaderna kommer det några filmer som jag gärna ser...då helst i biosalongen!
Nyfikna på vilka?
Ja...det visste jag väl! ::-P

****** Ninas Biolista! :-D ******
1. Den nya hunger games, biopremiär den 19/11.
2. Hobbit, del 3, biopremiär 10/12.
3. Sune i fjällen, biopremiär 19/12.
4. Taken 3, biopremiär 9/1-15.
5. Natt på museet, biopremiär 6/2-15.
Och sist men absolut inte minst den efterlängtade:
"Fifty Shades Of Grey" som ÄNTLIGEN har biopremiär den 13/2-15!!!!
Hösses vad jag längtar tills den kommer!
Och jag lovar er att jag ränker ha biljett till biopremiären på denna! ;-)
Men ja...annars har det varit lugnt och jag hoppas mest på att hostan ska ge med sig så jag kan återgå till min praktik! BBörjar bli lite tråkigt att bara vara hemma hela dagarna! :-(
Hur har alla ni hagt det sista tiden då?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback