Söndag=Trötthetsdag

Har nästan precis vaknat men kan lova att det känns inte alls som om man sovit så länge! Är fortfarande lika trött som inatt och vill bara sova mer och mer och mer.
Vid 4-tuden imorse somnade äntligen Emilia om men kom upp igen vid 6.40 och skulle absolut inte sova mer. Så tjatade istället om att spela dator, kolla på tv mm.
Själv somnade jag om igen vid 7.20 och sov 2 timmar till, lite till och från då Emilia frågade en massa hela tiden.
Så ja...visst..."sovmorgon" till 9.20 är väl skönt, och det var evigheter sen jag sov längre än till 6-7 tiden.
MEN sov ju faktiskt bara en kortis inatt innan liten vaknade, då maken och jag nästan precis lagt oss, och sen sov jag bara 3 hela timmar och kabske totalt en nu på morgonen. *suck*
Men nu är jag uppe, ska se om lite kaffe kan hjälpa mot det värsta annars får det helt enkelt bli en väldigt trött dag!
Men med tanke på pissvädret ute så passar det mig perfekt. :-P


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback