Tisdag morgon.

Och som vanligt bara jag vaken, en liten stund till i alla fall, så njuter av tystnaden med en kopp kaffe i lugn och ro innan morgon ruschen börjar. ;-)
Idag kommer arbetsdagen bli "kort", men slutar samma tid. För efter lunch ska jag till polishuset en sväng för att visa mitt stöd, sen blir det tillbaka och jobba någon timme innan jag slutar!

Sen i eftermiddag blir det nog rätt lugnt. Ska plocka lite hemma och se om jag kan rädda min uppdragna murgröna, eller om jag som vanligt är för sent ute. :-P
Så med andra ord händer det inte mycket här hemma alls. Men det gör faktiskt ingenting...kan vara skönt det också mellan varven. ;-)
★☆★Ha En Super Bra Dag★☆★

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback