Vill ju sova...

Såg filmer på tv:n med barnen (en liten stund) och maken. ♥
Vi såg "Möhippan" och "Shutter Island".

Tll detta gottade vi oss med chips och dipp samt god björnbärsglass! *mumma*

Och sen dess har jag försökt sova men väldigt svårt då Emilia vaknade vid 01.00, precis när vi var på väg att somna, och är fortfarande vaken.
Hon springer och väcker mig hela tiden för att hon inte kan somna. :-( *lillgumman min* ♥
Utöver detta sån springer gubben och döttrarna på toa stup i kvarten och verkligen rycker i dörren. :-/
Och nu är klockan 03.00, jag är så jäkla trött. Ögonen verkligen svider av trötthet, rejält svider de....
Men men...vem behöver sova/vila ordentligt? Sånt är bara onödigt och en riktig lyxvara, så definitivt inte för mig!
Nä...göra ett nytt försök att sova och helt enkelt hoppas på det allra bästa!

☆★☆★☆★Natti Natti☆★☆★☆★

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback