Dop :-)

Har varit på dop och det var så fint. Och jösses vilken nätt och söt liten tjej Molly är. Även om jag redan visste det så blir jag lika betagen varje gång! ♥


Doppresenter och kort gjorde jag själv. Visste inte vad man slulle köpa så tänkte utanför boxen för att försöka ge bort något, kanske, ingen annan tänker på. Jag lyckades i alla fall. Är rätt nöjd och jag hoppas de är det också. :-)






När jag kom hem så satte jag mig direkt och pyssladd med en annan present och kort. Så nu är det klart för att packas. Men tyvärr får ni vänta på de bilderna ett tag till då personerna som ska få dem läser min blogg ibland. :-P
Men förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge. .. :-D
Så nu ska jag packa in allt så jag kan ta ett sista kort och sen får det bli att fixa käk.
Hoppas ni alla haft en riktigr bra lördag hittills! :-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback