Finally!!

Jag sitter. ...i soffan...i pyjamas...och kollar på tv. ..WOW!
För ca 5 timmar sen trodde jag INTE det var möjligt. ;-)
Men men. Limmade kartongen och sen drog vi till Lidl och Ica för att veckohandla. Det tog på krafteena kände jag, men det måste ju göras. Tror inte barnen vill vara utan mat eller mjölk bara för att jag känner mig sliten. :-/
Sen var det hem för att packa upp och in alla varor. Både veckohandling och inplockning tog lite längre tid än vanligt...men nu är det gjort för denna gången!
Sen har jag nattat Emilia, läst god natt saga, pysslat klart dopkortet tills på lördag, städat vardagsrummet, pratat med syrran och messat med svärmor. Limmat kartongen en gång till och läst politik läxa med sonen. Nu sover bägge tjejerna och sonen la sig precis så nu har jag t.om fått i mig lite föda...bara si så där 4 timmar för sent :-(
Men nu är det kväll så snart blir det sova så man får lite nya krafter inför morgondagen! *ZzzzZzzz*
Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback