God morgon :-)

Precis pussat älsklingen hej då och önskat honom en bra dag på jobbet. ♥
Snart är det dags att väcka barn och få oss klara inför en ny skoldag.
Ska bli spännande....
Satt på Facebook förut och inser att idag är det ingen trevlig stämning alls fär inne. Folk är allmänt otrevliga och ger dåliga vibes så ingen skön stämning där inte. :-/
Själv förstår jag inte riktigt hur man kan bli så aggresiv och insöad på en del av någonting. Hur man inte kan se alla delar och se utanför den bubbla man lever i. Men människor är tyvärr väldigt ofta enkelspåriga på många plan. Långt ifrån alla...men många. Man kan inte dra alla över samma kam och tro att det är på ett visst sätt för att det bara är ett spår som fastnat...har svårt att tro att så många människor bara blir något för att en enda propaganda har fastnat.
Men men...nu är det som det är och mitt råd är att man nog håller sig borta från Facebook om man vill slippa dålig stämning :-P
Jag säger samma sak som jag alltid sagt, mest till mina barn, alla människor är värda lika mycket och alla har rätt till sin egna åsikt oavsett om den stämmer överens med din egna åsikt! Ingen människa är bättre än någon annan och man ska alltid se på alla fakta innan man yttrar sig själv och känner man inte personerna i fråga så ska man inte yttra sig på ett negativt vis eller vara kränkande! ♥
Länge leve dagens barn och ungdomar! Hoppas de har en bättre attityd mot vår omvärld och våra medmänniskor när de blir vuxna än många av dagens vuxna visar upp i de offentliga medierna. ♥
☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan liten måste upp...vilket var för typ 4min sen.
Önskar alla en riktigt bra dag! ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback