God Morgon

En ny dag har kommit och för mig är det sista dagen i skolan för denna veckan, den ska vi tydligen spendera på Konsum bageri och chark för ett studiebesök och efter blir det att utföra en fältuppgift där vi ska kolla skyltfönster! :-D
DET är vad jag kallar en rolig skoldag! :-P
Senare i eftermiddag blir det fika med Malin men innan dess ska jag skriva en massa på mina pågående arbeten och jag hoppas jag får chansen att skicka in fler idag så ännu fler stenar lyfter från mina axlar! ;-)
Och jag tror faktiskt att i alla fall 3 eller 4 av mina 5 pågående arbeten bara behöver putsas och sen skickas in. *hoppas*
Annars blir det vanliga "hemsysslor" som att dammsuga lite och annat småplock!
Vad ska ni alla göra idag då?
Själv ska jag börja med att dricka upp mitt kaffe och försöka få mig själv någorlunda färdig innan jag väcker barnen, för måste åka en halvtimme tidigare. Så med detta säger jag hej då och ha en fin fin dag! :-D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback