God morgon

Känner mig fortfarande sliten trots att jag sovit som en stock inatt. :-/
Men men...bara att ta ett djupt andetag och köra på som vanligt, det försvinner väl någon gång. ;-)

Gick upp med maken idag...som varje dag...så har hunnit limma ett sista lager på min presentkartong. *härligt*
Så nu är det dags för kaffe och väcka ungarna för deras sista skoldag denna veckan. *skönt för dem*

Själv ska jag göra mig iordning och packa badkläder för att besöka Sundsta Badhus för att simma några längder. Ska bli intressant att se hur många jag orkar då förkylningen sitter i näsa, luftrör och nacke? *banne den som ger upp*

Sen blir det att fixa lunch, städa lite här hemma, bara toaletter och skura kvar, innan det är dags att se om jag kan hinna med att skriva lite på en skoluppgift. *hoppas*

Sen är nog eftermiddagen rätt lugn så förhoppningsvis får jag en chans att vila lite extra idag och sen även pyssla lite mer med en välkommen till världen present till världens bästa!

Nä..måste väcka barnen! Önskar er en riktigr fin fredag! Hej så länge.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback