Helg på riktigt! :-D

Har ni haft en bra dag?
Det har jag. var och simmade i morse. Blev 20 längder*2 (totalt 40 längder). Så denna veckan simmade jag totalt 1000m! :-D
Trots jobbiga luftrör så är jag riktigt stolt över mig själv! ;-)
Sen var det intervju på Ica, en promenad hem, förbi apoteket, för att äta lunch. Sen somnade jag. :-/
Eftermiddagen gick åt till handling, inpackning av varor och en en mugg kaffe innan jag lagade mysmiddag till familjen. Blev bakad potatis med kycklingröra, sallad och färsk baguette! Det...var...supergott! :-)
Sen har vi mest suttit och lyssnat på musik och tagit hand om disken och nu är kvällen här!
Vad gör alla roliga människor denna fredagskväll då?
Själv sitter jag redan i pyjamasen och längtar efter sängen. :-(
Imorgon blir det extra jobb för maken och själv tror jag det får bli en tur till stan med barnen, eller bara slappa hemma, eller något annat. Och det vanliga som matlagning och disk då! ;-)
Ni får ha en underbar kväll hur ni än tillbringar den så hörs vi säkert mer imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback