Hipp Hipp Hurra...

...för mig på min födelsedag! :-P
★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Så...där har ni min anledning till varför jag inte skrivit än idag.
Började med att vakna redan kl 4 imorse och kunde inte sova. Så spelade lite på mobilen, packade väska, drack kaffe, sminkade mig och lockade håret...allt för hålla sig sysselsatt för att man har brist på andra saker att göra vid den tiden på dygnet när alla andra i familjen har vettet att sova! :-P
Sen blev det paketöppning och frukost innan jag åkte till sjukhusrt för röntgen av huvudet. Får vesked om ca en vecka så får vi se hur vi ska gå vidare. Men något vett har jag tydligen innanför pannbenet då de släopte iväg mig istället för att spärra in mig med tvångströja! :-P
Hahaha...
Sen var det skola, lunch med klasskomoisar och hem för att dekorera tårtor och muffins! *mumma*





Sen har efteemiddagen bestått av massor av trevligt besök, fika, bebissnosande och paketöppning. *fun, fun, fun*
Och nu har jag dukat av, plockat undan, nattat barn, pratat med mamma och kommit i pyjamasen och sitter med lite smörgåsgårta (till kvällsmat) framför tv:n och försöker se på "Criminal Minds", men har lite svårt med koncentrationen. :-P
Tror tanken på all tårta som är kvar ställer till det lite då vi har ca 3/4 kvar av smörgåstårtan, 1/3 av den franska chokladtårtan och massor av muffins kvar! *kommer spruta ur öronen på oss*
Så någon som är hungrig? :-P

☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Massor av fina presenter har jag fått!

Jeans, presentkort på massage (5ggr), biokort, lotter, lykta med spis bränsle, burk med kakor, massor av toblerone, blommor, den nya fotfilen, choklafpraliner och presentkort på massage i 15 min varje dag i en månad! :-D
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

En fin presentpåse med mina efterlängtade bagels, philadelphia ost (original+chili), spetspaprika, nötcreme och chokladpraliner! :-D
Dekorerat med sidenband och en jättefin trollslända av pärlor, ståltrå och nagellack! ♥
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★★★☆
Tack för all uppvaktning av alla dess slag! Ni har alla varit med och förgyllt min födelsedag! *love you all*
Men nu ska jag försöka äta klart...se på tv för att försöka koppla bort all jäkla tårta som är kvar och sen sova för att samla kraft inför morgondagens skoldag!
♥♡♥♡ Sov gott allihopa! ♥♡♥♡

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback