♥♥♥ Kärlek ♥♥♥

Haft en underbar kväll med god mat, potatis och köttfärsgratäng med sallad och bröd.

Syrlig efterrätt, citronpudding, och en jäkligt dålig film men med god baccardi, toblerone och bacon snacks!
Nu glor vi på någon film på 6:an och själv ska jag äta lite mer snacks nu när magen rymmer några till! :-P
☆★☆★☆★★★☆★☆★☆★☆★☆
Så...har fått massor gjort idag och ja, jag kom ihåg att ringa. Sonen fick jag tag på men inte morfar så får bli ett nytt försök imorgon...mellan att ta hand om all ny disk i köket, letandet efter lite prylar sonen behöver, besök och lunch! :-P
Allt går bara man vill!
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Så med detta säger jag nu god natt mdd en fin eldig bild från min lykta jag fick av älsklingen i födelsedagspresent! ♥

♥♥♥ Natti Natti & Sov Gott ♥♥♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback