Lördagsmorgon...

...och som vanligt kan jag inte sova när jag har chansen. *suck*
Men men...då kan man lika gärna göra nytta så har nu fått alla räkningar betalda och fyllt i nästa månads kom-ihåg saker i almanackan!
Blev en del skrivande då allt är så nytt med tider mm så kände att det är lika bra att skriva upp mina, makens och lilljejens VARJE dag, ialla fall tillsvidare. :-P
Om ca 2 timmar blir det att ta bussen till badhuset för veckans simträning, sen måste jag tvätta, förbereda kvällens vuxen middag och laga dagens mat till alla barnen (vad det nu ska bli).
Ska nog öven ställa tillbaka allting i förrådet och så MÅSTE jag ringa både morfar (för att tacka) och sonen (för att boka besök imorgon)!
Att jag alltid ska vara ute i sista stunden! *suckar högt*
Vad har alla ni för roliga planer för dagen då?
Nä! Hälla upp en mugg kaffe till och bara gotta mig en stund! Det är ju trots allt lördag så ingen stress här inte. ;-)
Ha en bra dag allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback