På bussen!

Hahaha...ja så kan det gå!
Helgen för min del fick vänta en stund till.
Skulle köpa biobiljetter till oss alla till nästa helg och trots familjedisskution och bra vetenskap så nog f-n köpte jag till fel föreställning i alla fall! Ibland blir jag trött på mig själv!
Och nu kunde man inte fixa med en ändrig via telefonen med kundservice så fick så snällt sätta mig på bussen ner till stan för ett besök på biografen. Men nu har vi alla biljetter till RÄTT föreställning! *hahaha*
Så passade även på att besöka Systembolaget för inköp av någon San Miguel och Baccardi till mig och älskling för vårt mysfirande imirgon kväll. ♥
Och så in på Pressbyrån för inköo av turkrona för nästkommande period på busskortet, gillar att vara förberedd!
Och när jag ändå var i stan sprang jag in på Gina Tricot för inköp av underkläder och en snabbkoll på Nille efter deras billiga fingervantar, men de var självklart slut!
Men nu swr jag fram emot att ÄNTLIGEN få ta helgen. Så på med mjukisbyxorna för en myskväll med familjen innan jag själv ska ta mig tid för lite egenvård då jag gärna vill testa min nya fotfil plus att naglarna behöver lite omvårdnad då se nu är "halvlackade". *suck*
Oavsett vad så tänker jag spendera denna fredagskväll i soffan och bara njuta av min älskade familj och tillvaron! ♥
Så med detta vill jag önska er alla en underbar fredagskväll oavsett vilka planer ni har. Hej så länge :-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback