Phu :-)

Vaknade för mindre än en halvtimme sen av att det gjorde fruktansvärt ont i magen...ungefär som mensvärk. En mycket ovanlig känsla för min del då jag har minipiller som tar bort detta och därmed inte haft den på över 7år nu. :-D
Blev lite orolig först...men...var bara mega kissnödig. Hahahaha!

Känner mig febrig så kan inte somna om och snart ringer makens väckarklocka så känns onödigt qtt lägga sig igen. Så istället sitter jag här i mörkret och tystnaden ocv försöker planera jur f-n jag ska hinna med allting de kommande två dagarna???

Stress, stress, stress...blandat med ovana och att man inte riktigt kommit in i de nya rutinerna...men banne den som ger sig. Det här SKA gå! ;-)

Så ni läsare. ...God Morgon :-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback