Skit dag!

Känns som om jag borde gräva ner mig totalt!
Tre maskiner med kläder är i alla fall tvättade och hänger nu på tork. Sen gräddade jag våfflor till kvällsmat så familjen fick dessa frasiga saker med grädde och sylt.
Lilltjejen vägrar fortfarande städa på rummet så nu har jag gjort det. Tyvärr han jag inte damma, dammsuga eller skura hennes rum då pappan tröttna på gnället och skicka henne i säng innan jag hann klart, så med andra ord har jag en dag imorgon med städning också. :-( *suck*
Just nu är jag så trött på allt. Inget har gått som jag vill idag..ingen presentask, ingen lugn kväll, inget fredagsmys med vare sig barn eller gubbe. Förkylningen tar kål på mig och all stress över skolan och allt annat som ska hinnas med.
Vill bara låsa in mig och gråta en stund. :'(
Hoppas ni alla har en riktigt underbar fredaga kväll. Själv säger jag God Natt nu..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback