Tiden går!

Hann aldrig skriva igår, delvis dp min mage inte gillade mat så hade en dålig sådan dag igår där man reagerar på typ allt. Men fy helvete vad gott det var med bagel! *himmelriket*
Sen drack jag kaffe med en granne och gav bort mer smörgåstårta. ..hoppas verkligen det sista tar slut idag! *suck*
Sen gick hela eftermiddagen åt till att tömma det sista från balkong ich altan samt täcka över utemöbler och grillen för att slippa få målarfärg på det sen vid fasadmålningen!
Sen var liksom kvällen här. Somnade på soffan i väntan på att lillan skulle somna och sen hade jag väldigt svårt att somna om trots att jag kunde sova bredvid älsklingen. ♥
Så udag är jag tröttare än tröttast och är sååå avis på familjen som får sova! *vill också*
Men bara att bita ihop och åka till skolan...den sista dagen innan vi ska gå på två månaders heltidspraktik! *fun*
Direkt efter skolan blir det att följa med sonen så han får klippa sig...börjar allt bli lite långhårig nu. :-P
Och sen hem och börja tömma innerförrådet. Grannen kom igår kväll och berätta att de fått pälsängrar i sitt förråd..och inga väggar emellan (bara hönsnät), så Anticimex tyckte vi skulle tömma vårt också så de kan bespruta allt på en gång...just in case!
Har varken lust eller tid med detta egentligen. ..men vem vill ha ohyra som äter hål i textiler? Inte jag!
Annars blir det förhoppningsvis en "lugn" dag...i alla fall för barnen som har studiedag! ;-)
Och för första gången ska mellanbarnen vara hemma själva större delen av tiden OCH fixa sin egna lunch. *hoppas lägenheten står kvar när jag kommer hem*
hahaha
Nä..packa det sista och göra mig iordning för skoldagen!
Så god morgon och hoppas ni får eb super duper bra dag! ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback