Trött idag!

God morgon!
Vaknade bara några minuter innan väckarklockan så slapp i alla fall extremt tidig morgon, men känner mig ändå jätte trött.
Orkade inte börja tömma förrådet igår, så nu har jag en hel del att göra idag. Men det gör inget då jag faktiskt inte har direkt några studier att arbeta med så tiden har jag ju. Men viljan är det värre med...har verkligen ingen lust med detta! :-(
För övrigt händer det inte jätte mycket idag så ska passa på att tvätta upp lite extra maskiner och påbörja veckans städning så man verkligen är ledig i helgen och hinner med ett besök hos sonen! ♥
Ska ringa min morfar också och tacka för alla lotterna jag fick, och samtidigt höra hur han mår. ♥
Nä..ska hjälpa lilla dottern med att packa klart hennes gympapåse då hon var svårväckt idag så tiden räcker inte riktigt till. ;-)
Hoppas ni alla får en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback