Valdag!

God morgon på er!
Hade sett fram emot en hel kväll i soffan med familjen men syrran ville verkligen ha med mig ut så efter maten fick jag snabbt göra mig iordning för att haka på.
Då åkte vi till våran väninna (samma som hade dop) och skulle prata och dricka lite. Min kropp var inte riktigt med, fick varken i mig alkohol eller var speciellt pratsam så insåg att jag nog faktiskt inte orkade detta trots allt. :-(



Så när de skulle till krogen drog jag hem och mös ner mig i sängen med mim älskling och en liten skål chips och ett glas cola...däckade rätt fort. :-/



Men tidigt på kvällen ringde min bästa vän Claes och jag förstod direkt att nu har bebis kommit! :-D :-D :-D
Jag är så glad för deras skull och jag längtar såååå tills vi kan hälsa på, vilket jag hoppas blir idag för snart spricker jag av både nyfikenhet och längtan! ♥♥♥
♥ Grattis till er Claes och Sandra till ert lilla flickebarn! ♥ Är så glad för er skull! ♥



Idag blir det att rösta då det är valdag. Vad jag ska rösta på? Ingen aning...får nog be maken om hjälp med en snabb genomgång. Är så ointresserad av politik så svårt att orka hänga med ordentligt, även om det är det enda som cirkulerat på Facebook ett bra tag. Politik dravel till höger och vänster. *suck*
Men det löser sig denna gången med...det gör det alltid! :-P

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och hoppas att någon mer i familjen vill vakna och göra mig sällskap snart, normalt är det skönt med lugnet och lite ensam tid, men idag är det bara tråkigt och ensamt!
Önskar er alla en bra dag och gå och rösta med er! ;-)
Förutom ni som förtidsröstat då :-P



Hej svejs!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback