Vill sova, sova...

...och sova!
Är så himla trött, i både kropp och ögon. Kommer verkligen inte ihåg bär jag var så här trött senast!
Praktiken gick okey idag. Väldigt mycket nytt så några fel blev det. Lite skärsår, blåmärken, klämd tumme och utslag. Och för att adda listan lite till lyckades jag fastna med min armbandsklocka flera gånger samt att jag lyckades dra av mig mitt armband så jag fick leta en bra stund.
Men det löste sig till slut ich förhoppningsvis blir morgondagen bättre. *hoppas*
Känner mig väldigt bortkommen men det kommer väl bli bättre bara jag kommer in i uppgifterna och lär mig hur allting fungerar.
Oavsett så var dagen okey och jag hoppas min trötthet gör att jag sover riktigt ordentligt inatt för det känns välbehövligt just nu!
Så...har inte mycket att skriva. ..så jag säger God Natt och hoppas ni alla haft en riktigt bra dag! Hoppas också ni får sova bra så ni vaknar riktigt utvilade. Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback