Vilken tid!

Ja det var ett tag sen jag bloggade. Och det beror helt och hållet på att jag tycker alla dagar ser likadana ut och då känns alla blogginlägg så himla enformiga och tjatiga. 

Så valt att ta en paus och bara titta in ibland för ett litet inlägg. 😃
Denna veckan var jag så glad över kort arbetsvecka och långhelg. Den glädjen gick snabbt över till frustration och att vara uttråkad då jag fick åka hem i måndags för att lilltjejen fick feber och frossa. Så min arbetsvecka på bara 4 dagar slutade med en arbetsvecka på 4 timmar och resten vabb.
Men inatt sov hon hela natten och vaknade imorse med ett leende på läpparna och ett stort god morgon följt av: "Är jag varm? Jag känner mig frisk!" ❤
Annars händer inte mycket. Jag bakar tårtor och fixar dekorationer så jag blir skunnflådd och ingen är en större kritiker emot mig som jag själv! Är aldrig nöjd! Men lovar...bilder kommer när jag är helt klar!
Utöver detta är det bara det vabliga. Idag ska en tårta färdigställas, det ska handlas ich sen ska jag "leka" med en väninna för att få lite by ordning här hemma. Är så uttråkad efter vabb veckan så jag måste hitta på saker...så då ändrar vi om hemma med nya saker...av de gamla sakerna! 😃
Sen är det idag 3 år sen jag gjorde min GBP operation. Och jag insåg att tiden går väldigt fort! 
När jag ser gamla kort blir jag ledsen och besviken över at tjag inte gjorde detta tidigare. När jag ser de nya är jag så glad över att jag tog beslutet att gå igenom detta!
Och jag är då lila glad över de i min omkrets som rekommenderade operationen och som pratade mig igenom det hela under tiden jag beslutade vad jag ville. Ni är guld värda!❤
Utan er hade jag nog aldrig gjort den! Och då hade jag inte vägt 70kg mindre idag. Inte heller hade jag nått så bra, varit så mycket friskare eller så mycket gladare och aktiv som jag är idag! Älskar er alla enormt mycket! ❤
Så trots att detta får mig att må illa och vilja gråta så delarnjag med mig av en före och efter bild. Jag HATAR kort på mig själv, speciellt de innan allting, men kan inte gömma mig för alltid. 😜
Så snälla...go easy on me! Tänk på att jag är en vanlig männsika med känslor! 😙
Ja...det var allt för denna gången!
Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe och sen få i mig frukost innan det är dags att åka och handla för att sen förhoppningsvis kunna göra om här hemma samt fixa påsktårtan! 😃

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback