Burr, burr.

Lika kallt idag som det var igår. 😨

Skönt med "riktig vinter"...men samtidigt jobbigt med sån kyla. Men ska inte klaga. Detta är sååååå mycket bättre än regn och slask! 😆
All min planering jag skulle fixa med igår kom jag bara halvvägs med då det ena tog längre tid än beräknat och för det andra var chefen borta större delen av dagen så den andra delen får jag ta idag.
Vi ska väl arbeta med min pärm idag så då fpr jag chans att prata med honom. Och direkt efter jobbet blir det till Fröding för utvecklingssamtal för Juliette. Sen blir det till Fagott för att hämta grejor...hem...kvällsbestyr och den sista planeringen innan det åter igen är kväll och dags för sängen. 😕
Någon gång under dagen måste jag ringa CSN också då Davids studiebidrag tydligen går till hans gamla boende...så det måste ändras.. .hur man nu fixar med sånt har jag ingen aning om...men får ringa och prata med dem så får vi se. Det löser sig säkert.
Nä...inget gött att stirra ner i skärmen på bussen...illamåendet kommer krypandes så dags att avsluta i väntan på sms från älsklingen. ❤
Hoppas ni haft en skön morgon och får en bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback