Fettisdagen!

Tisdagsmorgon och jag sitter med en mugg kaffe tillsammans med morgonciggen och bara njuter av tystnaden. 😊
Tidiga mornar, nÀr alla andra sover, Àr helt underbart!
Man fĂ„r en stund för sig sjĂ€lv, fĂ„r tid att tĂ€nka, reflektera, planera och en Ă€rlig chans att verkligen vakna innan dagens alla mĂ„sten startar. 😆
Just idag kĂ€nns det vĂ€lbehövligt dĂ„ jag har "semmelvakt" pĂ„ jobbet, som jag berĂ€ttade om i gĂ„r. Sen mĂ„ste jag kanske till stan efter arbetsdagen för inköp av skidhandskar till sonen, om han och maken inte hittar nĂ„gra pĂ„ Stadium Outlet eller Jula i eftermiddag, och sĂ„ sjĂ€lvklart hem och fixa semlor till familjen! ❀ 
För idag Ă€r det ju fettisdagen och dĂ„ ska man Ă€ta en semla. I mitt fall fĂ„r det nog bli mindre Ă€n en dĂ„...eller en liten "Nina-semla". 😜
Annars blir det nog rĂ€tt lugnt. Jag hoppas jag slipper Ă„ka till stan. Alltid kul att Ă„ka dit men dĂ„ kommer jag ju hem jĂ€tte sent sĂ„ Emilia lĂ€r ju fĂ„ kĂ€ka semla till kvĂ€llsmat i sĂ„ fall. 😂😂😂
Duktig förĂ€lder jag Ă€r i sĂ„ fall...ger ungen sötsaker till kvĂ€llsmat...mitt i veckan...😂😂😂
Jaja...det löser sig alltid!
Men nu mĂ„ste jag fixa min lunch, mina mellanmĂ„l och försöka bli klar med kaffet, frukost och sĂ„ sjĂ€lvklart fĂ„ pĂ„ mig klĂ€der mm. MĂ„ste ju snart vĂ€cka lilltjejen sĂ„ hon blir klar i tid och insĂ„g nog inte riktigt hur mycket klockan faktiskt Ă€r. 😕
Men ni fÄr ha en toppendag! Och ni....
✌✌✌✌✌CIAO, SE YA LATER!✌✌✌✌✌

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback