God morgon!

Redan varit vaken länge, trots lördag och ledighet. Men är van så det gör inte så mycket. 😁

Nu har vi precis ätit frukost. Jag drack kaffe ich åt en macka med kokt ägg på. De övriga käkade äggmackor, extra kokta ägg och drack varm oboy till. *mumsigt*
Och nu är det dags att bli klara för att påbörja dagen. Kläder, tandvård och en tur till Ica för att inhandla en ny skurmopp (glömde det igår) då vårt gamla skaft rostat sönder så när maken skulle dra ihop teleskopskaftet, gick det av! 😂😂😂😂
Sen ska jag försöka mig på att göra en nagelförlägning på mig själv. 😂😂😂
Ska bli riktigt intressant att se hur det går och hur resultatet blir...hahaha
I det här fallet tror jag min envishet kommer bra till hands. Behöver nog vara riktigt tålmodig. Skrattar av bara tanken! 😂😂
Sen ska det bli lunch, på menyn idag står det blodpudding. Jösses vad gott det ska bli, var så länge sen vi åt det! 🍴
Och sen blir det lite vila, dusch, make-up, hår och manikyr innan utgång med jobbet ikväll! 😆
Då blir det mat, bowling, alkohol och ev krogen! *me like*
Är riktigt taggad för ikväll så ser fram emot det rejält! :-)
Nä! Det var allt från mig, för stunden. Ska dricka upp mitt kaffe och sen få mig klar så vi kan åka. Önskar er alla en toppen lördag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback