Här kommer en...

...Hjärtlig God Morgon Hälsning! ❤ 

Sov som en stock fram tills ca 6.30 och man vaknar av att näsan bara rinner, inte lite utan nästan forsar. 😕
Detta har hänt ett par gånger nu. Är jag inte tät så rinner den konstant. Riktigt jobbigt är det. Speciellt när jag inte vet varför. 😐
Och bara hemma som det är så...
Förstår egentligen inte vad jag gör uppe då det är lördag, blev sent i säng igår och ingen annan är vaken ännu. Men samtidigt är det inget ovanligt med att jag vaknar först av alla och sällan sover speciellt många timmar. 😉
Så nu funderar jag över vad man ska göra idag. Emilia är hos farmor och kommer hem under förmiddagen. Theodor sover hos en kompis och kommer väl hem...ja ikväll någon gång...misstänker jag. ☺
Själv har jag planer på att baka lite hjärtfrallor (till kvällsmat) och försöka få ihop en liten tårta dagen till ära. 
Tyvärr kan jag inte göra något av dem just nu då frallorna låter för mycket och tårtformen har jag inte här just nu så måste vänta tills jag får tag på grannen. 😊
Sen blir det nog en hel del marförberedelser då menyn idag säger kyckling med chilimarinerade, ugnsgrillade potatishalvor och sen en beasås och sallad till detta. *mumma*
Sen ikväll hoppas jag på lite filmmys med min älskling och kanske hinna äta en eller två godisbitar! 😆
Men nu får det bli lite kaffe och en förhoppning om att make och dotter vaknar snart så jag får vaka och dola lite! ☺
Trevlig Alla ❤:ans dag på er!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback